" Tutkulu yaşam sevgimizden,
Ümitten ve korkudan azade olunca
Kısaca şükranlarımızı sunarız
Aklımıza gelen ilk tanrıya...
Şükür ki sonsuza dek yaşamaz kimse,
Asla dirilmez ölüler,
En çılgın nehirler bile
Bir yerlerde ulaşır salimen denize..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bitirdim ben...
Koydum lavtamı bir kenara,
Neşeli gölgeler sallanıp dururken
Mor yoncalar arasında
Ne ses var artık, ne de seda...
Bitirdim ben...
Koydum lavtamı bir kenara,
Bir zamanlarmış o ardıçkuşları gibi ötüşüm
Erkenden, çiy düşmüş çalıların arasında;
Kesildi şimdi sesim soluğum.
Artık bitkin bir ketenkuşuyum,
Tükendi bildiğim tüm şarkılar,
Ve şakıdığım o anlar.
Bitirdim ben...
Koydum lavtamı bir kenara."