SEVAL ZENGİN

Reklam
Halil Cibran
Tam da dediği gibi...
Halil Cibran
Yüce bir adalet duygusu...
Dile kolay 24 saat... Selim Işık ile Turgut Özben ile geçen 24 saat. Bu kitabı iki kere yarım bıraktım. Bir kere tam okudum ama en büyük hazzı dinlerken aldım. Selim Işık'ın günlüklerini dinlerken kendimi onun gibi hissettim. Resmen kalbim kırıldı. Bir dostumun çöküşüne sanki şahitlik ettim. O yüzden özellikle Tutunamayanları bir kere okuyanlara kesinlikle bir kere de Şerif EROL'dan dinlemelerini tavsiye ederim. #k:130oğ Oğuz Atay Ne diyeyim BAT DÜNYA BAT...
MONTE CRİSTO VİCDAN'I YORUMLUYOR
Ne mutlu ki evet geriye vicdan kalıyor. Aksi takdirde çok mutsuz olunurdu. biraz şiddet içeren her eylemde bizi kurtaran vicdandır çünkü bize sadece kendimizin yargılanacağı binlerce elverişli bahane sağlar ve bu gerekçeler uykuya dalmamızı engellemeyecek kadar mükemmel olsalar da bir mahkeme önünde hayatımızı kurtarmakta yetersiz kalacaklardır.
Reklam