Kitap güzeldi yani olay örgüsü iyi sardı ama kitap boyunca anlatılan ve iyi hissettiren intikam hissi sonunda küçük bir intikamla (belki bana göre küçük olabilir)bitti. Karaktere bayıldım aşırı güzel aktarılmış. Okurken keyif aldığım bir kitaptı.
Harikaydı bayıldım. Yazarın emeklerine sağlık. O kader sürükleyici ki hemen bitti. Herkese okumasını tavsiye ederim. Ruhani güçleri olan bir çocuğun bir grupla katilin peşinden iz sürme serüvenini anlatıyor.