s.

s.
@sevcanlecter
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Sayfa 385·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"kelimeler, bizi gerçeklerden uzaklaştıran küçük tuzaklardı."
Sayfa 210·Kitabı okudu
"kendilerine yazık edenler, zamanın her şeyi nasıl halledeceğini bilemeyenlerdi."
Sayfa 176·Kitabı okudu
"Bir türlü sonuna gidemiyorduk rüyalarımızın. Korkuyorduk. Korkuyordum. Hayallerinden bile korkar mı insan?"
Sayfa 156·Kitabı okudu
"oyunlarınızı heyecanla seyreden saf bir seyirci gibiydim."
Sayfa 144·Kitabı okudu