s.

s.
@sevcanlecter
@sevcanlecter·
·
sabitlendi
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Sayfa 385·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"beynimde hep mânâlı bir uçurum."
Sayfa 102 - 'Yaşamak Umrumdadır'·Kitabı okuyor
Şiir

s.

, bir kitabı okumaya başladı
İsmet Özel
8.9/10 · 11,6bin okunma

s.

, bir kitabı okumaya başladı
Halid Ziya Uşaklıgil
7.7/10 · 22,9bin okunma

s.

, bir kitap okudu
7/10
·160 syf.·
2022 4. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8/10 · 36,1bin okunma