Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için,sana âşık olamadığımı zannediyormuşum... Bunu şimdi anlıyorum.Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar...Ama şimdi inanıyorum...Sen beni inandırdın... Seni seviyorum...Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum... Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali