Lady Chatterley’in Aşığı yarım bıraktığım kitaptı. Şimdi ona başlıyorum tekrar. Biraz yavaş ilerlediği için bırakmıştım sanırım sonrasında daha ilgimi çeken farklı kitaplar olunca kaldı öyle. Kaç gün sürse de bitirmem gerekiyor artık yarım bırakılmış kitap sevmiyorum. 🥹