sevde ışın

sevde ışın
@sevdel
@sevdel·
·
sabitlendi
Kimse ölümü sevmezdi Şairler yazmadan önce.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi görmek istedikleri gibi değilsek canları sıkılır.
"Bazen işi oluruna bırakmak, ilişmemek daha iyidir."
Bir düşü gerçekleştirme olasılığı yaşamı ilginçleştiriyor.
"En kusursuz cinayet, yaşama sevincini öldürmektir."