"Bir kez kendini bulmuş olan birinin bu dünyada kaybedecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve kendi içindeki insanı anlamış olan biri, bütün insanları anlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazen hepimiz “acaba bu çocuğa yetemiyormuyum, bir şeyleri eksik / yanlış mı yapıyorum” hislerine kapılıyoruz... Neden? Çünkü çok seviyoruz, çünkü her şeyin en iyisi, en güzeli çocuklarımızın olsun istiyoruz. Bu satırları okuyan sevgili anne, sakın kendini başkalarıyla kıyaslama, korkma sen bu dünyada bebeğinin sahip olabileceği en eşsiz annesin!
KORKMA! İYİ BİR ANNESİN."