Üvercinka

Üvercinka
@sevdlnka
Saudade
@sevdlnka·
·
sabitlendi
"Başarısızlık her zaman hata demek değildir,yeri geldiğinde yapabileceğiniz en iyi şey olabilir. Asıl hata denemekten vazgeçmektir." Skinner
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bizi normal yapan şey " dedi Reiko , " normal olmadığımızı biliyor oluşumuz."
Kırk kere söyledim, bir daha söylerim. Savaşta ve barışta, karada ve denizde, Düşkünlükte ve esenlikte, Zamanımız apayrı bize göre. Yan yana olduk mu elele, Aç kalsak, ağlamayız biliyorum... Turgut Uyar
Dur akıtma gönlüm yaşını gözünden öpecek bir yer bırak oy bana en yakın bana en uzak sevgili yar Hasretine vur beni Giyecek çamaşır getirdim sana adettir diye değil, sevdim diyedir bağışla, eski biraz bedenim uygundur diye bedenine elimle yıkadım, ütüledim elma ağacında kuruttum. Arkadaş Zekai Özger
Yazmadım seni daha, Sevmeye ayırdım tüm zamanları, Yazmaya bu yüzden vaktim olmadı. Ben düşünmeye başlayınca seni -Ki bu bir önceki düşünmenin sonundan çok öncedir İnan ki dağlar, taşlar, inan ki bulutlar, yağmur ve kar Toprakla su ve gökyüzü, güneş ay ve yıldızlar Onlar da benimle birlikte Ve onlar da benim kadar seni düşünürler... Benim kadar diyemem ama Yemin ederim onlar da seni özler. Hep dalgınım bu günlerde Saati cezveye koyup yumurta tutuyorum, Bir gün takvime bakmasam yılı unutuyorum. Aklım başıma gelmiyor, başıma çarpmadan dallar Yolda yürürken dalıp dalıp gidiyorum. Nisan’a kaç var diyorum saati sorarken. Hiç böyle olmamıştım. Bilenlere sordum; ‘aşk bu’ dediler! Metin Vural