Gönül

Gönül
@sevengonul
Nefes aldığın şehir ne kadar şanslı. Kimbilir, sesini gökyüzü sanan kuşlar bile vardır. (Sait Faik Abasıyanık)
Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.
Reklam
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Unuttum diyemem fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?