Gönül

Gönül
@sevengonul
Nefes aldığın şehir ne kadar şanslı. Kimbilir, sesini gökyüzü sanan kuşlar bile vardır. (Sait Faik Abasıyanık)
Zaten bu izm'lerden pek bir şey anlamam. Benim için sadece hayat ve insan vardır..
Reklam
Sanat bütün teferrüatıyla hayatı ihtiva etmeli, insanda yaşamak, insan gibi yaşamak, daha iyiye, daha yükseğe, daha temize doğru koşarak yaşamak arzusunu, hatta ihtiyacını uydurmalıdır. Hulasa sanat gaye değil, vasıtadır. Gaye hayattır.
Ona göre edebiyatın amacı "insanları daha iyiye, daha güzele yükseltmek, insanlarda bu yükselme arzusunu uyandırmak" olmalıdır.
Geçen günleri bir daha geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar, iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi.
Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir.