Evet resim yapmayı çok severim ama, o fırçayı tutarken ellerimin titremesinden nefret ediyorum.
Duygu ve Düşünce
Ha sorarsanız evet duygularımı çok yoğun yaşıyorum. Bu kötü bir şey mi bence hayır. Ama bu aşk dedikleri şey belki kendime duyduğum sempati belki gün batımına yüklediğim anlam, denizin dalgalarında hırçınlığımı görebilirim mesela, doğada kendimden çok şey bulabilirim. Bütün gün aynı şiiri dinleyebilirim, hatta bir insana aşık olmasam bile duygusal bir şarkıya ağlayabilirim, kahve içmekten çok kahve kokusunu severim mesela ben bunları niye anlatıyorum bilemem yazmak istiyorum konu bütünlüğüne gerek var mı acaba bence hayır çünkü bunu ben yazıyorum bunları hissediyorum, bu benim yazım. Aslında bu yazıyı yazmamın sebebinden biri de duygularım sakinleştiği zaman aynı heyecanı yazdığım satırlardan hissetmek istemem. Ha bir de şunu eklemek isterim bir gün karakış bile yaşarsam baharın geleceğini bilirim. İyi günler :⁠-⁠)
Reklam
Gülleri sarı severim Toprağı ıslak Türküleri yanık, şiirleri hoyrat Havayı nemsiz, çayı demsiz Bir seni olduğun gibi, bir seni herşeye rağmen Bir seni hala...
Alıntı
Ahmet Muhip Dıranas
"Ben büyük rüzgarları severim, büyük olsun. Aşkım da özlemim de hepsi, her şey ve mahzun. İnsan bir yanınca kerem misali yanmalı, uykudan bile mahşer gününde uyanmalı."
Uyanmak
İnisiyatif
Günaydın. Güzel bir hafta olsun. “Olumluyu düşün, olumlu olsun” meselesini geçeli çok oldu. Durum, bir takım sayıların harekete geçirmeden ciddiye alınamayacağı kadar ciddi. Ama sayıların kimseye zararı yok. Rakamları severim. Yine de olumlunun kendisi olunması taraftarıyım. Hem de fanatik bir şekilde. Demek istediğimi anlayan kesimle, düşüncelerine yön veren kesim aynı. Son olarak insanlık için temennim; iyi ihtimallere sığınmak yerine, ihtimalleri iyileştiren tarafta kalabilmek ! (A.ka)
1000Kitap
Bazı sarsılışlar kıpırdanmadan yaşanabilir çünkü. Bazı doğal afetler içte yaşanır, bazı yıkımlar içe doğru olur, her şey dışarıda değildir, her şey somut olmak zorunda değildir. Her acı görünür olmak zorunda değildir. Her yaraya bir bant yapıştırılmaz. Dışarıdan görünmüyor diye yara yok değildir, acımıyor değildir acıyordur…Hem de çok acıyordur. Susuyor olmamız konuşmadığımız anlamına gelmez. Bir söz var, çok severim.. Müziği duymayanlar dans edenleri deli sandı.
1000Kitap
Reklam
Reklam