"Sence gelecekten korkmak çok saçma değil mi?" dedi Erdem. "Neticede değiştirebildiğin, yön verebildiğin bir şey. Sen geleceğini nereye çekersen o da oraya gelecektir. İpler, bir noktada senin elindeyken korkmak niye?"
"Olay ne, biliyor musun?" diye konuşmayı sürdürdü Erdem. "İnsan, kendi gücünün farkında olamıyor. İşte her şey burada başlıyor ya da burada bitiyor."