CAN DEDEM
Şükrü Erbaş: “Sevmek ölümden uzun sürüyormuş.” der. Birini bütünüyle kaybetsek bile onu sevmeye devam edebiliriz; çünkü sevgi bize aittir, bizden yaratılır, bize gömülür.
Duygu ve Düşünce
Her evin bir köşesine asılmalık alıntı
"Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın." Anne ve baba olarak sizin en sevdiğiniz renkler ancak sizin hayatınızı aydınlatabilir. Çocuklarınızın en sevdiği renklere saygı duymazsanız, onların hayat renklerinin soluşunu büyük bir hüzünle izlersiniz. Çocuklar sevdiği renklerle hayatını boyamaya başladığında çiçek açarlar. Onlara bu fırsatı vermekten çekinmeyin. Uçurtma Avcısı
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgi iyileştirmez sadece, bağımlı yapar.
Bismillah ❤️ Güzel bir sabah vaktiydi. Büyük ağaçlarla süslü, henüz kalabalıkların uyanmadığı bir parkta, tahta bir bankta oturmuş yazı yazıyordum. Rüzgâr dalları usulca sallıyor, yaprakların gölgesi satırlarıma düşüyordu. İçimdeki cümleler serindi, berraktı; sanki Irmak'ın tebessümü gibi... O park, o sabah, o kâğıt... Hepsi şahitti. "Kız Ben Seni Özledim" şarkısı kulaklarımda çalarken başımı kaldırdım. Karşımda genç bir kız, gözlerimin içine bakarak tebessüm ediyordu. Selam verdim, selamımı aldı. Hâlâ yüzü gülüyordu. Adı Irmak'tı. Sonra cebimdeki o satırları çıkardım. Daha önce kalbimden dökülenleri yazmıştım. Ben okudum, o dinledi. Kelimeler havada asılı kaldı; ikimizin de yüzünde aynı huzur vardı. O an anladım ki bazı duygular, paylaşıldıkça çoğalıyor. Her bakışta Sen varsın, Her gülüşte Sen varsın, Her duruşta, her susuşta Sen varsın... Ben Sana âşığım, Allah'ım! Ve bu gönül, kime âşık olduğunu çok iyi biliyor. O gün Irmak'ın tebessümünde de Sen vardın. Şarkıda da, selamda da, o satırlarda da... Hamdolsun. O anki mutluluk hâlâ yüreğimde. Aşkla doğan tebessüm, bir güneş gibi içimin en kuytu köşelerini bile aydınlatıyor. Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin, hakiki sevginin bıraktığı sıcaklık kalpten silinmiyor. Zaman eskitse de hatıraları, gerçek sevdanın ışığı kalpte hiç solmuyor. Çünkü yüreğimdeki ilâhî aşk, her an sonsuzluğu solukluyor. Hikâye, sabahın sessizliğiyle başlıyor; genç bir kızın selamıyla canlanıyor, ilâhî aşkla yükseliyor ve sonsuzluğun nefesiyle mühürleniyor. Artık bu, sadece benimle Irmak arasında kalmış bir an değil; okuyan herkesin kalbinde bir yerlere dokunacak bir şahitlik. Kaleme yaz diyen O Ebedî Sevgili'ye hamdolsun. Kelimeleri lütfeden Rabbime sonsuz şükürler olsun. Bu satırlar kâğıtta kalmayacak belli ki; gönülden gönüle
1000Kitap
"Bir kadını' 'Gittikten sonra sevmeyin sizin için çırpınırken sevin. Çünkü ben gittikten sonra dönen kadın görmedim. '🍁
Duygu ve Düşünce
Demediler mi gönlüm, "Her insan dağ değildir, yaslanma" diye...?
1000Kitap