nilay

nilay
@sevgicic
Bir avuç toprak biraz da suyum ben Neyimle övüneyim işte buyum ben Yunus Emre
Kedimle oynadığım zaman, kimbilir, belki benim onunla oyalandığımdan çok o benimle oyalanıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün insanları hemşerim sayıyorum. Bir Polonyalıyı tıpkı bir Fransız gibi kucaklıyorum
İnsan hayatı denen bu yolculukta benim bulduğum en iyi nevale kitaplardır ve ondan yoksun anlayışta insalara çok acırım.
Ün, değerin öz unsurlarından değildir.
Ölüm
Bütün dertlerin bittiği yere gideceğiz diye dertlenmek ne büyük budalalık!