Yoklukla savaşanlara duygular fazla gelirdi, utanç her yanı kış gibi sarar, eksiklik işinde yaşamanın zorluklarını fırtınaya dönüşür, hisler buz tutar ve yargılar ağır basardı. İnsan akıllıysa, işte bu zamanlarda hep duygularından kaçardı. Çünkü o duygular hayat mücadelesinde olanlara sanki haramdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şelaleden uzaklaşırcasına sıraladı adımlarını, neredeyse koşacaktı,çünkü bilmiyordu,o şelalenin hayatın kaynağı olduğunu,herkesin kendi şelalesiyle tanışmasının bir zamanı olduğunu...bizi kendi şelalemize kim götürmüş olursa olsun kişilerin bahane olduğunu bilmiyordu, en güçlü önyargımız olan şeyin bizi o şelaleye iten en güçlü kuvvete dönüştüğünü bilmiyordu,kendi şelalesinden atlamamış birinin aslında hiç yaşamamış olacağını bilmiyordu...öğrenmesinin zamanı gelmişti. İnsan,zihninin şelalesinden kaçabilir miydi?