Sevgili Gunluk

Sevgili Gunluk
@sevgiligunluktrsite
Burası sadece benim değil; dertleşmek, anonimce içini dökmek ve haftalık yazma turnuvalarında buluşmak isteyen hepimizin ortak hikâyesi. Satır aralarımızda kendinden bir parça bulmaya beklerim :) sevgiligunluk.tr
iyi geceler tombilibular
huzurlu bir gece gibi bugün, var mı uyanık
Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·440 syf.·
Beğendi
·
104 günde okudu
·
2026 5. kitabı
Ahmet Ümit
8.1/10 · 42,8bin okunma
Sevgili günlük (Kimya)
Ahmet Ümit’in Bab-ı Esrar kitabını okurken kendimi sadece bir romanın içinde değil, kendi zihnimin içinde de dolaşırken buldum. Ben Konyalıyım ama Konya’nın Şems, Mevlâna ve Mevlevîlik tarafına dair neredeyse hiçbir şey bilmiyormuşum. Garip olan şu ki, insan bazen doğduğu şehrin en çok anlatılan hikâyelerine bile yabancı kalabiliyor. Kitapta Karen Kimya adında bir kadın var. Bir sigorta şirketinde çalışıyor ve bir yangın soruşturması için Konya’ya geliyor. Olaylara akılla, delille, maddeyle bakıyor. ..... devamını oku -> sevgiligunluk.tr/post/6a36f78944...
Edebiyat
Arkadaşlar selam:)
Blog yazarak hediye kitap kazanma turnuvamızın 3 günü kaldı. Sizi de beklerim:)