Burası sadece benim değil; dertleşmek, anonimce içini dökmek ve haftalık yazma turnuvalarında buluşmak isteyen hepimizin ortak hikâyesi. Satır aralarımızda kendinden bir parça bulmaya beklerim :)
sevgiligunluk.tr
Ahmet Ümit’in Bab-ı Esrar kitabını okurken kendimi sadece bir romanın içinde değil, kendi zihnimin içinde de dolaşırken buldum. Ben Konyalıyım ama Konya’nın Şems, Mevlâna ve Mevlevîlik tarafına dair neredeyse hiçbir şey bilmiyormuşum. Garip olan şu ki, insan bazen doğduğu şehrin en çok anlatılan hikâyelerine bile yabancı kalabiliyor.
Kitapta Karen Kimya adında bir kadın var. Bir sigorta şirketinde çalışıyor ve bir yangın soruşturması için Konya’ya geliyor. Olaylara akılla, delille, maddeyle bakıyor. ..... devamını oku -> sevgiligunluk.tr/post/6a36f78944...