Kitaba dün akşam başladım ve bitirmeden yatamadım. Bir gece de hooopp bitti :) Yazarın tüm kitaplarını seviyorum ve buda yine çok başarılıydı.
Kurgusu, akıcılığı, heyecanı ve bolca aksiyonu ile bir çırpıda bitiverdi.
Kısaca konusu:
Elif ailenin 3. kız çocuğu. Babası ile birlikte erkek işlerine meraklı, Babasına her konuda yardımcı, okulunda başarılı ve ileride cerrah olmak isteyen iyi bir kızımız.
Lise de aşık olduğu Kereme gözü kapalı güvenir ve onunla evlenmek için kaçar.
Fakat olaylar hiç de düşündüğü şekilde gelişmez.. Kerem güzel kızları ağına düşürüp onları satan ve üzerlerinden para kazanan biri.
Bir süre geçtikten ve Elif iyice pisliğin içine battıktan sonra, Keremin patronu Elifi başka bir mekana aldırır. Orada da türlü işkenceler yaşarken Elif artık duygusuz, korkusuz biri haline gelmiştir. O artık iyi bir kız değildir!
Güçlü duruşu, korkusuz meydan okumaları, güzelliği ve kuvvetinden dolayı büyük patron onu ekibine dahil eder.
küçük yaşlarda yetimhaneden alıp yetiştirilmiş ve alanında en iyisi olan ekip 4 kişidir:
Okan: Dövüş sanatlarında çok iyi.
Emre: Hacker konusunda çok iyi.
Akın: Silah atışları konusunda çok iyi.
Derman: Kostum ve kılık değiştirilmesi konularında çok iyi.
Elif hepsinden dersler alır ve oda artık ekip ile birlikte bir çok yasa dışı işlere karışır.
Heyecan da bundan sonra başlıyor :) bir çok olay gelişiyor bu dörtlü ile birlikte…
Ben soluksuz bir gece de bitirdim. Çokça hüzünlendim, 4 lünün diyaloglarında eğlendim.
Tanıdığımızı sandığımız insanların aslında çok başka olduklarını, yapılan hatadan sonra aileye sığınmak isteyen Elifin, elalem ne der saçmalığı ile nasıl ortada bırakıldığı ve hayatının nasıl tepetaklak olduğunu güzel işlemiş. Oysa ailesi ona sahip çıksaydı çok başka bir hayatı olabilirdi.
bu kurgu kesinlikle
Yazarı Sancaktar serisi ile sevdim ve bu kitabı da yine çok başarılıydı.
Baştan sona aksiyon ve gizem ile hep bir sonra ki sayfayı çevirip “acaba ne olacak” diye diye kitabın nasıl bittiğini anlamadım.
Aşkı ; polisiye , gizem ile çok güzel harmanlamış...
Sancaktar serisinden Mehmet ve Esmerinde yer alması ayrıca çok keyif verdi .
Konuya kısaca değineyim :
Savcı Güçer’in yan dairesinde bir genç kadın öldürülür ve kadını son gören kişi Güçerdir..
Yan dairenin sahibi ise başarılı gazeteci Zeynep tir.
O gece sabaha kadar çalışmış ve eve sabah 10 sularında dönmüştür.
İçeri girer ve yatak odasında , yatağında bir kadının cesetti ile karşılaşır.
İşin ilginci Zeynep kadını tanımıyordur !
olaylar bundan sonra karışır :)
-Katil geride iz bırakmamış ve tüm deliller yok edilmiştir.
-Savcı zan altında kalır
-Kurban kimdir ve nasıl başkasının dairesine elini kolunu sallaya sallaya rahat girebilmiştir.
-Asıl hedef kimdir? Savcı mı , gazeteci mi?
-Yoksa işin içinde bambaşka olaylar mı vardır
-Geçmişin kapıları aralandığı da neler olacak neler ...
-Olayların içinde yaşanan /yaşanamayan aşk
Bir çok soru beraberinde harika bir kurgu.
Sonuna kadar katil kim diye düşünüp duruyorsunuz ancak hiç tahmin edilmeyen bir hikaye ve katil çıkıyor ortaya ..
Ben çok beğendim ve yine severek bir Meral Kır kitabı daha bitmiş oldu.
Kesinlikle tavsiye ediyorum:)
Hedef SensinMeral Kır · Olimpos Yayınları · 2019401 okunma