sevgiyleokur

sevgiyleokur
@sevgiyleokur
Her şey anını bekler. ig:sevgiyleokur
"Ben zamana, kendi zamanıma çelme atmakla yaşıyordum."
Sayfa 194 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi."
Sayfa 182 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"Şu hakikati kendi hayatım bana öğretti: İnsanoğlu insanoğlunun cehennemidir. Bizi öldürecek belki yüzlerce hastalık, yüzlerce vaziyet vardır. Fakat başkasının yerine hiçbiri alamaz."
Sayfa 181 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"İnsan birisini bu kadar severse nasıl darılır? .. diyordu. Hiç darılabilir mi?"
Sayfa 165 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"Sanki dibi olmayan bir kuyuya indiriliyormuşum gibi her lahza biraz daha derine, biraz daha karanlıklara gömüldüm."
Sayfa 154 - Dergah yayınları·Kitabı okudu