sevgiyleokur

sevgiyleokur
@sevgiyleokur
Her şey anını bekler. ig:sevgiyleokur

sevgiyleokur

, bir kitap okudu
3/10
·234 syf.·
2025 11. kitabı
Mason Currey
7.2/10 · 1.126 okunma
Reklam
"Her şey yolunda... Fakat yalnızız. Bütün dünyada yalnızız."
Sayfa 337 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz."
Sayfa 325 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"Ucunu bucağını bilmediğim, her gün yeni bir parçasıyla karşılaştığım adeta tefrika halinde bir yalan olmuştum."
Sayfa 271 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
"Ben öyle sanıyorum ki her şeyi olduğu gibi görenlerdenim. Hatta fazla realistim, rahatsız edecek kadar..."
Sayfa 225 - Dergah yayınları·Kitabı okudu
Reklam