Dönüp de seninle birlikte yaşamama imkân yok artık. Senin için çok üzülüyorum ama unutmak için çaba gösterirsen, göreceksin, pek etkilenmeyeceksin yokluğumdan. Zaten beni şahsen çok da önemsemiyordun. Bu yüzden beni affet ve benden kurtul.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"(...) gözün gördüğü bir değerim yok tabii. Yine de, kendimce bir değerim var benim de. Varlığımın bir amacı var elbette, kimse göremese de ben görüyorum bunu."