Ceyda

Ceyda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2025 1. kitabı
Monika Maron
7.6/10 · 197 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Ceyda

, bir kitabı yarım bıraktı
Charles Dickens
8.5/10 · 76,6bin okunma

Ceyda

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.··
Beğendi
·
2024 28. kitabı
Ahmet Yılmaz
8.6/10 · 11 okunma
Herkese Selam👋🏻, #readingslump dönemine #ikigehrinhikayesi ile girmiş durumdayım. Kitapları kolay kolay yarım bırakmam, bırakırsam devam etmem öyle bir huyum var ne yazık ki. Bu yüzdende de kitabı yarım bırakmak yerine bi süre okumaya ara verdim. Bu süreci de Dem Vakti dergisini okuyarak geçiriyorum. Size de tavsiye ederim. İçerik olarak dolu dolu bir dergi. Benim keyifle okuduğum yazılar "Boyunu Açan Kelimeler, Babami Öldürdüm, Minimalist Duygular" başlıklı deneme yazıları ve alanında uzman kişilerin ele aldığı konulardı açıkçası. Doğmamış bir çocuğa ne söylemek isterdiniz? Bu sorunun cevabını düşünüyorum bi kaç gündür ve yazıp yazıp siliyorum. Duygularımı Nazım Hikmet özetliyor aslında "Bizim kalbimiz hep kırıktır çocuk. Ama yine de eksik etmeyiz sol cebimizden umudu..." Dergi okumak; Kişisel ilgi alanlarımıza göre "Edebiyat, kültür, tarih, bilim, sanat, teknoloji, sinema tv, moda, spor, mizah..." bilgi edinmemizi, gündemi takip etmemizi, mizahla ve bulmaca ile harmanlanınca da keyifli vakit geçirmemizi sağlıyor. Bu bilgilere ekrandan ulaşmak çok kolay olsada bir dergiye üye olup sayfalarını hissederek okumak dijital dünyadan bir süre uzaklaşıp rahat bir nefes almamızı sağlayacaktır diye düşünüyorum. Dergi okuma alışkanlığınız var mı ? Ne tür dergiler okumaktan keyif alıyorsunuz?