" Alışmışlar da buna...Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar. İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!.."
DOSTOYEVSKİ <> Suç ve Ceza
Syf,32
Pencereden bakınca yağmur da kar da güzel...
Ya evi barkı olmayanlar için
Ya çöpten pazardan yiyecek toplayanlar için
Ya sokakta yaşayan hayvanlar için ?