Şevin

Kim bilir, insanların yeterli bilgisi olmadığı veya yaratıcılık sürecine ve kendilerine yeterince inanmadıkları ve beyinlerinin bütününün çalışmasına izin vermedikleri için kaç problem çözümsüz kalmıştır?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama zaten olması gereken de bu değil miydi; hayatın sizi sürgit aşağı çeken tehlikeli bir dip akıntısı değil, inişli çıkışlı bir şey olması gerekmiyor muydu?
Aynı şey ikimizi de hüngür hüngür ağlatabilirdi ama gözyaşlarımızın tadı aynı olmazdı
Bir tarafta göremediği bir adam tarafından dövülen bir kız, diğer tarafta ise görebildiği bir adam tarafından boğazı kesilen bir kız vardı. Bu koskoca dünyada hayatım neden bu iki olasılığa indirgensindi ki?
Gerçeğin hayal kırıcılığıyla ilk kez karşılaşmıyordum ve bu son da olmayacaktı.