Kim bilir, insanların yeterli bilgisi olmadığı veya yaratıcılık sürecine ve kendilerine yeterince inanmadıkları ve beyinlerinin bütününün çalışmasına izin vermedikleri için kaç problem çözümsüz kalmıştır?
Ama zaten olması gereken de bu değil miydi; hayatın sizi sürgit aşağı çeken tehlikeli bir dip akıntısı değil, inişli çıkışlı bir şey olması gerekmiyor muydu?
Bir tarafta göremediği bir adam tarafından dövülen bir kız, diğer tarafta ise görebildiği bir adam tarafından boğazı kesilen bir kız vardı. Bu koskoca dünyada hayatım neden bu iki olasılığa indirgensindi ki?