şevooK

şevooK
İnsanı ısıran ve sokan kitaplar okumalıyız, okuduğumuz kitap bir yumruk indirerek bizi uyandırmıyorsa ne işe yarar.
GSB
ATA ÜNİ ~SAĞLIK YÖNETİMİ
Giresun
1996
84 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı

şevooK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
2024 2. kitabı
Kerri Maniscalco
8.1/10 · 865 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ey Elçi!... Senin uğrunda ölürsek bize ne var?" diye sorduğumuzda "Cennet var!" demişti. Sonra da ellerimizi tutmuş, bize can karşılığında cennet vermişti. Bu Coşku o cennetin hakikati, bu göç o günün hayali, bu koku cennetin kokusuydu sanki.
Olasılıkları zihninde yaşatıp asla yaşayamayacağın şeylere tutunmanın anlamı yok. Böylesi sadece seni gerçek benliğimden uzaklaştırır. İnsanın yapabileceği en zor şeylerden biri, anda kalmaktır. Geleceği düşünüp endişelenmemek, geçmişi deşip durmamak... İçinde bulunduğun anda yaşa; geleceğini şekillendirmenin sırrı budur. Gerçek mutluluğu bulmanın sırrı budur.
Unuttuğunu sandığın her şey bir yalan. Dünya her gün sana unuttuklarını hatırlatmak için geceyi gündüze, gündüzü geceye bağlıyor. Anlamakta zorlanıp da kaçtığın her karar, seni boşlukta asılı bırakıyor.
En ağır tokatlar her zaman en yakınlarından, güvendiklerinden, sevdiklerinden geliyor. Biliyorum için kaynıyor. Ya daha mutlu, güçlü olmak istiyorsun ya da biraz daha ileri gidebilmek, daha güçlü, daha zengin, daha başarılı olmak. ... Ancak en çok aradığın şey huzur değil mi? Savaşmadan, koşturmadan, çırpınmadan, değerlş olduğunu bilmek, sevildiğini hissetmek, yalnız olmadığını bilmek...