.... şu bizim Queequeg, Yojo ve ramazan konusunda kesinlikle en ipe sapa gelmez düşüncelere sahipse ne olmuş yani? Queequeg ne olduğunun farkındadır sanırım, içi rahat görünüyor, bırakalım kaçırmayalım huzurunu. Onunla istediğimiz kadar tartışalım bir yararı olmaz, bırakalım öyle kalsın, Tanrı'nın merhameti ister Presbiteryen ister putperest hepimizin üzerinde olsun çünkü hepimiz fena halde kafadan çatlağız ve maalesef hepimizin tamire gereksinimi var.