Bazen sevmeye karşı inancımı kaybediyor,kimsenin beni gerçekten sevmediğine ve sevemeyeceğini düşünüyorum.
Sonra aklıma bu ayet geliyor;
"{8}Sizi çifter çifter yarattık. "
(Nebe Suresi8.ayet)
Bir ben var içimde
Herkesin anlamak istediği ama bir türlü anlam veremediği bir ben.
Halbuki aklımı, davranışlarımı anlamaya çalışmak yerine; yüreğimi anlamaya çalışsalar benim bile bilmediğim kişiyi bulacaklar.Zor olan da bu değil miydi zaten?
İnsanlara gönül gözüyle bakmak...
Solmuş insanların yüzünden gülümseme beklerken,
tren yolları boyu düşündüm.
Sanki yıllardır uzaktayım ben,
özlemlerim hep sessiz derinden.
Ama yalanlar görürüm hâla burdan bakınca
şu sonsuz dünyaya...