yıllar önceydi hani,
sahilde uzun bir gece, sabaha karşı, ortalık aydınlanıyorken
birdenbire
kararlaştırılmamış gözlerle bakmıştık dünyaya
sanki derin, kör yorgunluğumuzdan sıyrılıp
ilk kez görüyorduk her şeyi
büyülenmiştik, şaşkınlığımız korkutmuştu bizi
en iyi başarısızlığın
yoğunluk ve yalnızlıktan
bir çelenk örüyor sana
nice usul ve küskün yıl görünüyor
ölü bir yıldızın bize daha yeni ulaşan bakışlarında ...