şevval önal

Reklam
Beni hiç tanımayan, benimse daima sevdiğim senden başka kimsem kalmadı.
"Yaşamın her anında ölüm yanı başımızdadır..."
İnsanın geleceği görmemesi belki de çok iyi bir şeydi.
Reklam