Kim olursak olalım, başımıza gelenlerle baş etmeliyiz. Ne kadar kötü olursa olsun yine de önümüze bakıp ilerlemeye çalışmalıyız, sevmeliyiz, umut etmeliyiz, olduğumuz maceranın amacı konusunda bir inancımız olmalı.
İnsanlar; evin, kalbinin olduğu yerdir diyorlardı ama ben buna kesinlikle katılmıyordum. Rahatsız olmadığım her yer evdi. Benim için gerçek huzur buydu.