mahpâre

Süper Dadı Yorumum;
6/10
·264 syf.··
2026 1. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2026 20:38
Senenin ilk kitabı Betül Güçlü’den oldu ve mutluyum. İlk defa bir hikayesini başlayıp bitirebildim, zira bir türlü nasip olmamıştı. Bu kitapla olması da iyi oldu çünkü okumak istediğim en baştaki kitabıydı. Herkesin de bahsettiği gibi tam çerezlik bir kitap. Rsde olan bana çok iyi geldi, sonrasında okuma zorluğumda epey yardım etti. Tabii birtakım sahneler bir uzatılmış gibi sıkıldım ama yine de çocukların o tatlı sahneleri, Efran’ın komik sahneleri vb o kadar tatlı ve güzeldi ki. Yeri geldi güldüğüm yerler oldu, yeri geldi duygulandım. Ama genel olarak güldüren bir kitap olduğu bir gerçek. Zaten kısa ve de sıkmayan yormayan bir kitap. Eğer rsdeyseniz ben ilaç niyetine bir için derim. Özellikle Efran gibi aşkı için her şeyi feda edebilecek bir adam okumak istiyorsanız tam sizlik <3
1000Kitap
Süper DadıBetül Güçlü · Müptela Yayınevi · 2015571 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm Emri Yorumum;
8/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
·
55 günde okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2026 19:50
Açıkçası bu inceleme için epey heyecanlıyım ve stresliyim nelerden bahsetmem gerekli veya unuttuğum kısımlar olacak mı emin değilim. Her neyse içimden ne geçiyorsa söyleyeceğim. Öncelikle zaten bu kitabı okuyanlar muhtemelen birinci seriden beri okuyan kişiler ve de benim gibi şaşkındırlar. Zira okuduğumuz karakterlerden biri meğer tanıdığımız biri çıktı. Şaşkınım ama mutluyum da çünkü sevdiğim biriydi. Gelelim kitaba; doğrusu bu kitabı okumadan önce geçmişi anlattığını bilmiyordum beni epey şaşırttı ve de üzdü. Zira devamı olacak umuduyla okumuştum meğer bir sonmuş Son İsyan. Ama bir tarafım öncesini öğrendiği için mutlu, en azından her şey daha yerli yerine oturdu. Kitabı okurken 2020 detayı gözden kaçmadı. Kitabın başlarında sıkıldım adapte olmak zordu benim için, tabii bir de yaşadığım hayal kırıklığını unutmayalım. Bu seri benim ilklerimden, bu sebeple değerli. Zaten serinin bu kitabını arkadaşım hediye olarak almıştı ki bundan dolayı da değerli. Bu kadar sene sonra daha yeni okudum. Kitaba adapte olduktan sonrası güzeldi. Açıkçası diğer kitaplarında bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum. Fazla gerilimli bir kitaptı, yeri geldi midem bulandı Mark ile, yeri geldi heyecanlandım, korktum. Duygular daha iyi geçti sanki bu kitapta. Diğer yan karakterler de çok tatlıydı -Trina, Alec, Lana-. Olaylar zaten fazlasıyla kötü ve gerilimli ama karakterler umudu kaybetmeden -kaybettikleri zaman olsa da- savaştılar. Sadece aksiyon sahneleri bana çok fazla geldi doğrusu, bir de sanki yazmak için yazılmış gibi de ya da bana öyle geldi. Gerçi geçmişi öğrenmemiz gerekliydi, bu açıdan iyi oldu. Ama gereksiz sahne çoktu. Sonu epey duygusaldı, ağlanacak bir sahneydi. -spoi; __Deedee’nin Teresa çıkacağını hiç beklemiyordum. Ben Teresa’yı hep seven biriydim (ihanet etmiş olabilir
1000Kitap
Labirent: Ölüm EmriJames Dashner · Pegasus Yayınları · 20155,4bin okunma
Spy x Family 1. Cilt Yorumum;
7/10
·216 syf.··
2026 3. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 18 Şubat 2026 01:01
Evetttt senenin ilk mangası bu seriye başlayarak oldu mutluyum :))) gelelim yoruma; konu olarak insanı cezbeden bir tarafı var zira başrolümüz çok başarılı bir casus ve aldığı görevi yerine getirmek için evli çocuklu olması gerekiyor. Sırf bunun için kendine sahte bir aile kuruyor o sırada kurduğu aile ise kendisi kadar garip birileri. Genel olarak sevdim özellikle başrol yakışıklı karizmatik ama casus olduğu için biraz duygusal yönünü arka plana atmış ki haklı da zaten işi gereği. Ama bu görevi yüzünden duyguları ortaya çıkıyor ve bazı şeyler patlak veriyor. Bu sahneleri okumak çok güzeldi özellikle baba kız sahneleri. Birtakım yerlerde sıkılsam da genel olarak beğendim diyebilirim. -spoi; llyod kardeş naptın sen vur dedik öldürdün. Kızının dediğini yap dedik de kale kiralamak da ne böyle babaya bak sennn ya Anya şanslısın kızım be
Manga
Spy x Family - Cilt 1Tatsuya Endo · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2023565 okunma
Yorumum;
8/10
·440 syf.··
2025 37. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2025 23:27
Evettt sonunda alabildiğim seriye başladım yehu!! Herkesin övdüğü seri ama aslında alma sebebim bu seriyi övmeleri değil diğer seri olan kırık bir kalp serisini okumaktı. Bu iki seri bağlantılı ve bu seriden başlamakta fayda varmış okuyanlar öyle dedi. Bende bu sebeple almış oldum seriyi, yani sırf o seriyi okuyayım diye alıp okuduğum bir seri olacak. İlk kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Okurken neyle karşılaşacağımı pek bilmiyordum. İçimde meraklar vardı ve hakim olamayıp spoiler yemek istedim baktım. Ve ben şok! Spoiler; Legend’ın başrol olmaması beni o kdr üzdü ki sırf bu yüzden iki puan kırdım kitaptan. Hep anlatılıp duyduğumuz legendın başrol olması lazımdı. Kitabı okurken başrol olmayacağını bilmemden kaynaklı keyifsizdim. Legendın tellayla çift olacağını öğrendiğim için moralim bozuldu ahahahha sonuçta tella başrol değildi ve ilk kitabı okurken bunu öğrenmek bir hayli yaralamış oldu beni. Her neyse, kırık bir kalp serisi için bu seriyi okuyan birisiyim başarabilirim. Devamını nasıl okuyacağım bilmiyorum. Aslında kötü kitap değil hatta asla değil ama benim için başroller önemlidir.
1000Kitap
CaravalStephanie Garber · Dex Kitap · 20232,484 okunma
Belladonna Yorumum;
Puan vermedi·360 syf.··
2025 16. kitabı
·
57 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2025 13:39
Çoook uzun zaman sonra bir kitap yorumu ile geldim! (Şükür) Bu kitabı uzun zamandır okumaya çalışıyordum ve sonunda bitirebildiğim için mutluyum, bayağı uğraştım bitirmek için. (Rs dönemindeyim) Gelelim yorumuma; kitap benim rs dönemime gelmesi hasebiyle pek zevk alamadım doğrusu, aynı zamanda benim gibi fazlaca fantastik okuyan biri muhtemelen hikayenin başında gerçeği anlayabilir ki anladım ben mesela. Hatta anında çözdüm diyebilirim. Birtakım yerlerde canım sıkıldı, uzatılmış gibi de hissettim. Tabii rs döneminde olduğumdan da kaynaklı olabilir, herkes için geçerli değildir belki. Bir an önce gerçekler ortaya çıksın modundaydım. Sonu işe beni bayağı şaşırttı doğrusu hiç tahmin etmediğim şeylerdi. Adeta şaşkınlıkla okudum. Gerçekleri öğrenmek beni bile şaşırttı. Ama tam da keyif alamadım. Keşke daha güzel olsaydı da favorim olsaydı kitap. Normalde ben araştırıp alırım içeriği ne diye. Bu kitap Artemis Milenyum’a ait diye içeriği yetişkin değildir diye düşündüm, zira bu yayın tüm okurlara uygun yetişkin içerik olmayan kitaplar basıyor zaten asıl amacı bu olan bir yayınevi. Lakin neredeyse beş on sayfa smut okuduk. Bu beni tabii ki rahatsız etti, çünkü smut olmaz diye düşünerek okumuştum. Ve sevmediğim nokta da şu; şeytan, melek, cin gibi varlıkları neden insan gibi tasarlıyor bu yazarlar? Evet, bu kitap fantastik istediği gibi olabilir varlıklar ama eğer gerçekte de var olan varlıkları ele alıyorsan bu varlıkların insan gibi olması benim tuhafıma gidiyor ve hoşuma da gitmiyor. Neden bir ölüm meleği insan gibi mesela? Nasıl insan gibi olabilir ki? Spoiler- Percy olacağı hiç aklıma gelmedi, hele ki Elijah’ın çocuğu olmaması daha şoktu. Percy’nin ortadan kaybolması ve hiç geri gelememesi. İster istemez üzüldüm çünkü Signa sayesinde ben de sevmiştim Percy’i. Elijah
1000Kitap
BelladonnaAdalyn Grace · Artemis Yayınları · 20231,192 okunma