afk: haymitchin yolu
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 5. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ekim 2025 06:06
(((((((((kitabı bitireli 2 dakka oluyo hala toplayamadım kendimi ve saat sabahın 6sı ondan biraz bölük pörçük olacak inceleme sori)))))))))) suzanne ablam kitap ve filmin duyurusunu yaptığından beri kuduruyodum meraktan çünkü haymitchim finnick ve peetadan sonra fav karakterim ve bu evrende oyunları ennn ilgi çekici olan karakter o bence gerçi çoğunun tam olarak hikayesini bilmiyoruz ama 48 kişilik bi oyun diğerlerininkinden daha ilgi çekici geliyor bana bilmiyoeum alıcam artık diyip durdum ayyyyylarca süründürdüm kendimi ve twitterda o kadaaar çok spoiler yememek için uğraştım ki bi de sürekli önüme düşüyodu vicdansız(yedim bu arada spoiler siz siz olun kitabı okumadıysanız filmle ilgili bilgilere bakmayın abla tavsiyesi) neyse artık almam gerektiğini anladım ve insanlık için küçük benim için büyük olan o adımı attım ARKADAŞLAR BAKIN SİZE ŞUNU SÖYLİYİM kitabı okurken o kadar mutluydum ki SONUNDA salak olmayan zeki bi karakterin gözünden okuyorum diye abartmıyorum 5-6 kez dedim bunu okurken çünkü katniss malı asla hareketlerinin sonuçlarını düşünmeyen birisiydi ek olarak tüm seri boyunca sadece bikaç kez gerçekten o isyancı ruhunu taşıyabildi devamında hep aman sümsük kardeşim ölmesin aman gale malına bi şey olmasın(en sevdiğim iki karakter oldukları anlaşılıyordur umarım) içimi bayıyordu valla zırlamalarıyla VE oyunlardayken kameraları skne tşşağına sürüp düşünmeden hareket ediyordu FAKAT haymitchim öyle mi zeka küpü herif ya oyunkueucuların onu izlediği bilinciyle her şeyi düşünüp ona göre davranıypdu(gerçi onun da bi iki salaklığı olmuş olabilir aralarda ama olsun) OFFFFFFFF ben çok özlemişim bu evreni bunu fark ettim okurken SÜRRREKLİ OLARAK DİĞER KİTAPLARA VE KARAKTERLERE GÖNDERMELER VARDI ALLAHIMMMMMMM ÇOK GÜZELDİ HEPSİ gerçi snowun kitabını okumadım ama
Tarih
Hasatta GündoğumuSuzanne Collins · Dex Kitap Yayınları · 2025877 okunma
Puan vermedi
Zıman dê ye,ewlad le ye Welat bav e hukum navê ye Be welat, meri sewi ye... Dayıka mın e, zıman delal Methê kibîr hertım bal Te kışandın xem û xey Dil anadır, kucağında çocuk Dil babadır,içinde egemenlik İnsan yetimdir ülkesiz... Anamdır güzel dil Kibar methiye hep güzel Gam ve kederle yaşadın sen hep *Feqiye Teyran
DengbêjlerimMehmed Uzun · Sel Yayıncılık · 20211,994 okunma