Seneler önce okumuştum bu kitabı ve Elif Şafak'ın bir iki kitabını. Sonra bir daha yazarın kitaplarını okumama kararı almıştım. Okuduğum kitapları paylaşırken sırf inceleme yazmak için seçmiştim yoksa kitaplığımda görünmesini de istemem açıkçası. Ne yazık ki objektif olamayacağım. Okumanızı tavsiye eder miyim? Etmem.