pharmakos

pharmakos
@seydasein
i'm pretty much of a lone wolf. i dont like people at all, but to tell you the truth, i only like it then if i have a chance to look deep into their hearts and their mind ~bela lugosi
kişi, ölümden sonra geri kalandır. kişi, ölümün yok edemediğidir. kişi, ölümden sonra da yaşayandır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
yaşam, yaşayan insanın kendinden kaçmasıdır; çünkü onun "en-kendi-olduğu", ölümdür --- yaşamı da, bunun bir değillemesi yalnızca...
insanın en anlamlı yaratısı, mezardır. insanların en anlamlı oldukları yer, mezarlıktır--- ölülerin de, yaşayanların da.
insanın her yaptığı, ölümden kaçış olarak anlamlıdır ancak --- her bir insan eyleminin tek bir anlamı olacaksa, ancak bu...
insanı insan yapan, ölümdür.