şeyma

şeyma
@seymaiimm
Ye, çalış, sev Değiştirmediğin şeyi seçiyorsundur.
Bir gün olması bir kayıp olmadı, belki sadece bir günlük bir kayıp oldu.
Reklam
Kimi dinde, imânda buldu yolu, Kimi akıl, bilim yolunu tuttu. Derken bir ses geldi karanlıklardan: Gafiller! Doğru yol ne odur, ne bu!
Büyükse de isyanım, kötülüklerim, Yüce Tanrı'dan umut kesmiş değilim; Bugün sarhoş ve harap ölsem de yarın, Rahmete kavuşur elbet kemiklerim.
Gül verme istersen, diken yeter bize. Işık da vermezsen, ateş yeter bize. Hırka, tekke, post most olmasa da olur, Kilise çanları bile yeter bize.
Ben ne camiye yararım, ne havraya! Bir başka hamur benimki, başka maya. Yoksul gâvur, çirkin orospu gibiyim: Ne din umurumda, ne cennet, ne dünya!