şeyma ikbal

şeyma ikbal
@seymaikbal
bu dünyada değersiz insan diye bir şey yoktur !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
değerinizi belirleyen duygulariniz olmadigi gibi düşünceleriniz veya davranışlarınız da değildir.
depresyondaki insanların buyuk bir çoğunluğu aslinda cok sevilen insanlardır, fakat bu hicbir ise yaramaz; cunku kendilerini sevmezler ve kendilerine güvenleri eksiktir. Sonuçta sadece kendinize verdiğiniz değer nasil hissettiğinizi belirler.
Ask, onaylanma, arkadaşlık veya yakın, şefkatli insan iliskileri kurabilme kapasitesi de doğuştan gelen değerinize hicbir sey eklemez.
öncelikle yaptıklarınız sayesinde değer kazanamazsınız.başarılarınız size tatmin getirebilir ama mutluluk degil. başarılara dayalı ozguven "sahte" bir güvendir, gercek değildir !