Seyma

Seyma
@seymakeklik

Seyma

, bir kitap okudu
8/10
·104 syf.·
2022 4. kitabı
Jean Teule
6.6/10 · 11,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey; bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi.

Seyma

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
9/30 kitap - %30 tamamlandı
9 kitap okudu
30 kitap
1.943 sayfa
0 inceleme
6 alıntı