Şeyma

"Bana Bir Şeyhler Oluyor " Yılmaz Erdoğan'ın oyununa daha önce hiç gitme fırsatım olmamıştı. Fakat bugün 3 saatlik bir oyundan sonra gerçekten işbilen birinin oyununu izlemek daha bir tat veriyor. Genelde takip ettiğim 2 tane topluluk vardır her oyununa kefil olabileceğim. Lise topluluğu diye beklentimi asgari düzeyde tutmama rağmen oyunun hakkını verdi tüm oyuncular. Tiyatro sezonunu şahane bir oyunla açtım. Tanrı ile konuştuğunu iddia eden birinden akıl hocalığı yapmasını beklemek ve bunu komedi, aynı zamanda ders verir nitelikte bir görüş ile harmanlamak herkesin harcı olmasa gerek. Velhasıl Modigliani den sonra bebek gibi oldum bu oyunla 🐰 teşekkürler Yılmaz Erdoğan 🌼
Kültür-Sanat