Herkesin dilinde bir Kargalar Meclisi vardı, dayanamadım ve gidip iki kitabını satın aldım. Aldığım gibi de başladım çünkü o kadar çok güzel yorum görüyordum ki aşırı merak ediyordum. Kitap gerçekten bütün heyecanıma, bekleyişime değdi. Elime alıp alıp durdum, her yerde okumak istedim çünkü o kadar sürükleyici ve akıcı bir kitap ki her şeyi merak ediyorsunuz. İlk bölüm çok tuhaftı ve ne oluyor tam olarak diye düşünürken ikinci/üçüncü bölüme başladım, yüzümde bir sırıtmayla kitabı okumaya devam ettim. Ayrıca kitabın bir fantastik kitap için dilinin çok hafif olduğunu düşünmüyorum, çok ağır değil fakat bir miktar ağır. -bunu diğer fantastiklerle karşılaştırarak söylüyorum- Olay örgüsü çok güzel işlenmişti ve okuyucu bu olay örgüsünün derinine inebiliyor diyebilirim; ayrıca hissettiğiniz her şeyi bir bakıyorsunuz karakterler de hissediyor! Karakterlerle bağ kurmak, onların geçmişine inmek, olay örgüsünün heyecanına kapılmak ve her karakterin farklı farklı duyguları temsil ettiğini görmek çok etkileyiciydi. Kaz Brekker, Jesper, Nina, Inej, Matthias… Hepsine aşık oldum resmen. Tam puan verdiğim fantastikler arasına eklendi! Ve de sonu o kadar merak ettirici bir şekilde bitti ki ikinci kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum! Fantastik okumayı seviyorsanız bu kitaba şans vermelisiniz.