Açlıktan ölen olmamış ,derler;fakat asıl dertlerin en onarılması bozuk sağlık,ölüm kalım ,evin bir köşesine yığılıp kalmış büyüklerimizden birinin yatalak kalakalmasında....Orda öyle elin kolun bağlı kalıkalıvermek yok mu ,işte bu çaresizlik!En yenilip içilmezi budur!..."