F

Hepimiz kahramanıyız birbirimizin, hepimiz birbirimizin soytarısı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyi nefret edecek kadar çok sevdim.
Bir kez orgazm olur, bir kez yemek yer, bir kez güler, bir kez ülkesiz kalır, bir kez sadece bir kez aşık olur ve sadece bir kez acı çeker... Dilini konuşmak istiyorsa, seni bekliyorum. Yüzümün...
Yüreklerinin en düşsüz yerinde öyle apansız kalakaldım. Ben kötüyüm, erdem kimin adı. Bir bıçakla rüzgar sokarım içime sonra iyileşeceğimi söylerim Cam kırıklarının üzerinde sevişmekten bıktım derim. Az acıyı arıyordum kendi kanımı içiyordum derim. Dilsizim babam da yok benim.
hüzünlerin var hüzne hiç yer olmayan yerlerinde
Sayfa 27