Shdtt

Shdtt
@shdttavc
… sonra Gitmek güzeldir Karıncalara da gidelim Elimizde kitap , belki dağlara gidelim Bişey söyleyelim , bizden olsun Dua olup Allaha gidelim Mesela ırgatlar çalışır Biz terlemeye Kadınlar doğurur Biz acıya Aşıklar bakışır Biz dokunmaya gidelim Gitmek kuşku barındırır Ki kalbim çarpıyor yol denilince Bir şeye Çok şeye Her şeye gidelim Güneşe Hadi gidelim ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu kırk yıldır senin daran alındı Suratına yüz bin kara çalındı Nasıl olsa bu bokluğa dalındı Neyzenden de büyük isyanın mı var ..
Dünyada çok kadın var. Kimileri de çok güzel ama ben , her bir hattı hatta her bir kırışığı bana hayatımın en büyük ve en tatlı anılarını hatırlatan bir yüzü , bir daha nerede bulabilirim? Karl Marx
Alıntı
Sağır kulağa sözüm yok Köre ne göstereyim ?
Duy bu ince gürültüyü