Mustafa

Mustafa
@sherlock_1
Tanımak hayal kırıklığı. Ne demiş şair? "Fazla yakınlığın getirdiği uzaklıktayız..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Huzur insanı sıkınca insan macera arıyor.
hiç durmadan koşup giden bu hayat bir avuç toprağının bile dogru dürüst sırrına varamadıgımız bu karmakarışık dünya beni bir buğday tanesi, bir karınca gibi ezip geçecek.
Hayattan ayrılmayı istemeyiz çünkü tatmin edilmemiş birçok arzumuz vardır.
Gençken, akan zaman beni alır götürürdü ,şimdiyse donmuş zamanı ben sırtımda taşıyorum.