Kirazın o dönem ki hayatı ve toplum düşünceleri hâlâ sürmekte olması acı verici. Bu baskıyla büyüyen kızların içinde dönen fırtınalardan bir tanesidir belki Kiraz'ın öyküsü.Köyden kente göç etmeleri sefaletin zorlukları çok güzel tasvir edilmişti. Okuyunca neden hepsi zengin yaşarken Kiraz fakir ve zorlu bir hayat geçirdi dedim ve bazı şeylerin kader ve değiştirilemez olduğunu anladım. Kiraz'ın hiç bir davranışını yanlış bulmadım aksine o kadar baskı,yorulmaya,stres karşın kendini hep geliştirdi ve ayaklarının üstünde kalmasını becerdi. Kimlik karmaşasıyla sonuna kadar çatıştı ve sonunda ait olduğu kimliği ve amacını buldu. Özgür'ün tek taraflı konuşması Kiraz'a söz hakkı vermemesi beni çıldırttı. Bir yalandan bütün her şeyin yanlış anlaşılması olasıdır ama her şeyi kafasında kurup inanması üzücüydü. Kirazcığım da ne kadar dil döksede galiba Özgür'ün anlamayacağını düşünüyordu bundan dolayı Özgür'e kendini açıklamadan böyle bir çözüm yoluna başvurdu. Sonunda sadece özgür açısından kiraz hakkında yanıldığını ve diyeceklerini merak ettiğimle kaldım.