marsha

marsha
@shewillbeloved
İyiyi, "güzel ve yüksek şeyleri" ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlerine battım, sıkıştım kaldım içlerinde.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zeki olanlar asla bir baltaya sap olamaz, olanlar yalnız aptallardır.
Tamamıyla ciddi olarak söyleyeyim ki, böcek olmayı çoğu zaman arzuladım. Yazık ki buna bile layık olamadım.
Alıntı
Sonra Tanrı'nın bana söylediği ilk dersi hatırladım: 'İnsanın içinde ne olduğunu öğren.' Ve ben insanın içinde sevgi olduğunu anlamıştım!
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanlar, kendilerine baktıkları için yaşadıklarını sansalar da aslında sadece sevgiyle yaşadıklarını anladım.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Alıntı