Rüzgârı Yaşamak
|K.K.Berk|
Selammm
Bugün sizlere Rüzgârın Sesi Serisinin son kitabı olan Rüzgârı Yaşamak ile geldim.
Karakterler çok fazla anlatmak istemiyorum zaten Rüzgâra Dokunmak kitap yorumumda bolca bahsetmiştim
Öncelikle benim serideki favori kitabım Rüzgâra Dokunmak oldu. Olaylar yeni olduğu için daha aksiyonlu , heyecanlı , gizemli geçiyordu. Rüzgâra Dokunmak’ta olayların çoğu çözüldüğü için bu kitap daha sadeydi. Tabi ki de yine akıcılığına , betimelemesine, yazarın tarzına diyecek yok 🤌 Sadece bu kitap daha çok duygusal olaylar ön plandaydı.
Rüzgâr’ın pek çok gizli durumlarını hem biz hem de Tuna öğrendi. Tuna’nın -ne kadar Rüzgâr’a göre daha normal bir hayatı olsa da -
da bilinmeyen ve aslında küçüklüğünden beri altından kalkamadığı şeyler öğrendik.
Elvan’a geçen kitapta son olaydan sonra çok sinirlenmiştim hâlâ da çok sevmiyorum ama son yaptığı olay gerçekten çok işe yaradı. Ve Rüzgâr Elvan’ı yaptığı davranışlar yüzünden soğuk davransa da sonradan ona daha da içi ısındı gibime geldi
Burak ve Çağatay Rüzgâr’ı Yaşamak’ta çok daha ön planda tutulmuştu. Daha çok karakter tanımak açısından gayet güzel olmuştu.
@k.k.berk ‘in bütün kitaplarına bayıldım , hem akıcı hem de kitapta yer verdiği konular insanı çok etkiliyor Eğer kitaplarını okuyacaksanız ilk Mavi Gece sonra Rüzgâra Dokunmak ve Rüzgârı Yaşamak şeklinde okumalısınız