Şehriban Öner

“Biz her şeyi keyifli yapmayı yeğleriz.” “ Ben keyif aramıyorum, Tanrı’yı istiyorum, şiir istiyorum, gerçek tehlike istiyorum, iyilik istiyorum, özgürlük istiyorum, günah istiyorum.”
Sayfa 238 - İİthaki Yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fakat Tanrı; yüce, güzel ve kahramanca olan her şeyin gerekçesidir.
Sayfa 235 - İİthaki Yayınları·Kitabı okudu
Bir değerin saygınlığı ve kıymeti, ona ulaşmaya çalışan kadar, o değerin kendisinde de yatar.
Sayfa 234 - İİthaki Yayınları·Kitabı okudu
Yalnızca gençken ve refah içindeyken Tanrı’dan bağımsız olunabilir; bağımsızlık insanları güven içinde sona taşıyamaz.
Sayfa 232 - İİthaki Yayınları·Kitabı okudu
Bedelsiz hiçbir şey yoktur, mutluluğun bedelinin ödenmesi gerekir.
Sayfa 227 - İİthaki Yayınları·Kitabı okudu