...
-"Biz çok zengindik memlekette, şimdi çok utanıyorum."
+"Neden?"
-"Şu postallarımdan... "
+"Aldırma..."
-Aldırma mı? Ayıp değil mi bunlarla... "
+" Neden ayıp olsun? Benim bir ağabeyim var, der ki: Eski ayakkabılarımdan zenginlerimiz utansın... "
...
Bir mahkum: "Hayata daha olumlu bakıyorum, olumlu düşüncenin gücüne inanıyorum, aklıma gelen olumsuz düşüncelere izin vermiyorum, hemen geri gönderiyorum, bunu başarmak bana mutluluk veriyor." dedi.