İnsanların ne yaptıklarının, nasıl çalıştıklarını her gün aralarında gezip gördükten sonra kendimle daha barışık hale geldim. Çünki her şeyi kendimizle, kendimizi de herkesle karşılaştıracak şekilde yaratılmışız bir kere, bundan dolayı mutluluk ve hüzünmüz bağlı olduğumuz şeylerden etkileniyor kuşkusuz, bu durumda en tehlikeli şey de yalnızlık.